onsdag 9 mars 2011

Rikedomar

Jag är en lyckligt lottad person, jag vet det och jag är tacksam över det. Jag har en egen frisk familj som jag älskar, jag har pengar till mat och jag har tak över huvudet. Sen finns det bonusrikedomar, jag har många sådana också. Jag kan äta precis vad jag vill och klippa håret när jag behöver, jag har så många fina ovärderliga vänner som jag får lov att älska och en en fin pappa och underbara svärföräldrar men höjden av alla rikedomar måste vara LINDA! Min älskade lillasyster. Finns ingen som hon och hon är den enda i världen som sätter sej och river ur valda sidor i ett svenskt magasin, sätter in lite noteringar och postar till mej. Helt underbart och bara så bäst!



Linda är snygg, pålitlig, pedantisk och grymt engagerad. Hon har gjort mej till den stoltaste mostern som finns till Maiken o Bianca (och deras enda moster också för den delen), världens sötaste tjejer. Hon har fått mej att skratta tusen gånger, att gråta tusen gånger. Hon har räddat mej och hon har pushat mej. Ingen kan baka som hon heller. Kolla hennes blogg:

Jag älskar dej sis! TACK!


Åsa - tacksam och väldigt långt bort

1 kommentar:

  1. Men hjärtat!!!! Vad fin Du är!! Utan Dig hade jag ju inte varit den jag är ;-) Älskar dig till stjärnstopp. Du får mig att gråta... Men du får med oxå att skratta o att känna glädje över att du är just Min syster!!!!

    Jag tanken bakom utklippen är ju en egen historia ;-)

    Puss Finaste!!!!!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!