onsdag 13 april 2011

Vad är det som springer på vinden?

Hör lustiga fötter, minst fyra, som springer på vinden över Master bedroom (förlåt, jag vet att jag ill-tjatar om master). Gillar inte, kan det vara en leguan? Kattsingen också, o jag som är ensam, Basse är i Orangenburg. Låter lite som galopp med med mycket lättare steg. Vad gör jag nu? Gillrar en fälla, ringer en vän eller drar på lunch? Det sistnämnda får det bli, låter problemet mogna, kanske försvinner odjuret på vinden om jag har tålamod.

Åsa - bor på gatans Zoo.

2 kommentarer:

  1. En racoon? En ekorre? En stor, fyrfotad mördare utan byxor, med jätteyxa? Jag röstar på det sistnämnda, moohaaahhaa ;-D. Men helt allvarligt så är det inte så ovanligt med just smådjur som tar sig in på vinden etc! Skicka upp Kurt vettja! KRAM!!

    SvaraRadera
  2. O noo, inte är det en manlig varelse som visar kalsongkanten va? Vore helt fruktansvärt o tusen gånger värre än en Komodoro-varan. Japp, snart får jag kalla in Curt, men just nu är det lugnt på vinden tackolov. Kram till dej med härliga J!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!