torsdag 14 april 2011

En bra superonsdag

Hela onsdagen gick i megasuperextradeluxe-stil. Vilken energi man får av medvind, inga stora saker har hänt men bra små saker som gör en vanlig onsdag till superonsdag.

Fler bra saker

Hittade ett par jympadojjor till Cajsa som både hon o jag  tyckte var fina, hon tyckte de var sköna. Hade gärna köpt ett par till mej med om dom fanns i min stl. Måste nog köpa ett par lite mjukare eller så, för som det är nu känner jag av all hård asfalt. Ont i benhinnorna. Haft hinne-vildag. Vill inte bråka med dem för mycket.

Barnen åt med glädje maten jag serverade i kväll

Läxor gjorda

Två dagar till skollov

Ska snart få åka till hyrda huset vid kusten.

Basse sitter i South Carolina, på väg till Orangenburg och tar en öl med min kusin från Göteborg.

Imorgon kommer ovan sagda kusin hit o hälsar på mej o barnen, ser fram emot väldans.

Återstår bara för mej att säga tackobock, hoppas att ni får en solig o varm dag hemma i Sverige eller vart ni nu är

Kram

Åsa - go o gla, kexchokla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!