tisdag 26 april 2011

10000 besökare, o jag som hade tänkt att ha en tävling...

Ser nu när jag publicerade förra inlägget att ojsan, oppsidejsi, gränsen för 10000 sidvisningar  är passerad! Jag hade tänkt, som jag gör ganska ofta faktiskt, att jag skulle ha en tävling för att fira OM jag kom över den magiska (o för mej ofattbara) gränsen TIOTUSEN. Nu är det redan gjort, och på bara några månader. Kattsingen vad kul! Många av bloggarna jag läser omkring på har tävlingar, kanske mest mode o inredningsbloggar i och för sig... Min blogg är ju lite annorlunda på många sätt så en tävling kunde ju vara kul ändå. Jag vill så gärna vara en vanlig, behärskad glambloggare uppenbarligen. Frågelåda, Ströms beauty award o shoppingtips. Det jag ännu inte gett mej på är Dagens utstyrsel. Det kanske kommer...

Tävling ja. Hm.. Hur ska jag göra nu? Vad tycker ni, tävling eller inte tävling?

Åsa - villrådig

4 kommentarer:

  1. Vad är det för pris?

    SvaraRadera
  2. Tävling!!!!! Handsprit som pris så klart....

    SvaraRadera
  3. Gärna tävling!

    Pris: cinnamon toast crunch, Tostidos "restaurant style", pink lemonade eller något annat underbart gott :)

    Handsprit funkar ju också bra. Eller veckans People weekly.

    /karin

    SvaraRadera
  4. Haha, handsprit och chips, ni är för härliga! Tror att priset blir något amerikanskt, så mycket kan jag säga! Klurar på tävling.

    Kram till er tokmajjor

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!