fredag 22 april 2011

Ren o skär lycka...

Det måste vara att få ett snirkligt handskrivet brev från en urhärlig dam boendes i Kalmar.
Jag säger det igen, mina äldsta kvinnor i min omgivning ger mej så mycket värme i magen. Jag beundrar och ser upp till o hyser stor respekt. Finns inget bättre än snirkliga fina bokstäver skrivet på papper, med tunt bläck och lite darr emellanåt. Inget kan göra mej gladare. Någon som har tänkt på mej, någon som har letat fram ett papper, en skön penna. Satt sig ner och börjat skriva, till mej. Någon som gett mej lite av sin tid, någon som letat fram ett frimärke och fått någon att posta. Jag blir så glad, tacksam och varm i hjärtat.

Till mej, från Brita!
Det här inlägget tillägnar jag Brita, den härliga fina kloka och tuffaste damen i världen. Här kommer kramar till dej från oss, tack!

Åsa - rik som ett troll, o lycklig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!