måndag 9 maj 2011

Tankar från en sängkant, o det som snurrar i huvudet just nu...

Undar lite om Jeff, han som jag ska träffa imorgon.
Adokaten från storstan.
Han lät ju rolig på telefon, men jag tycker ju om alla från början, tills motsatsen är bevisad? Varför är jag sån förresten?
Vad ska jag ha på mej?
Inte för snyggt och inte sneakers.
Undar om han bjuder på lunch?
O fy vad äcklig mat dom lagade på Food channel förut.
Sköldpadds-soppa.
Fick se när dom skalade sköldis. Vill inte smaka.
Hur många dagar är det kvar nu, tills lillasyster kommer hit?
Hm, vilken dag.
Varmt o fint men jag satt hos frisören.
Vad är det som ligger där borta på golvet?
Aha, en ladd-sladd.
Kan man verkligen säga "I have an appointment, eller säger man I have a time, eller date? Attans, jag är hungrig.
Hur smakar filmjölk nu igen?
Ska jag säga till Basse att torktumlaren är paj?
Sover han nu?
Gör han nog.
På ett hotell
Hur blir det i New York?
Vad vill jag se där?
Imon ska jag vara koncentrerad och lugn och behärskad.
Får inte glömma att byta till den ljusa handväskan om jag tar dom blåa seglarjeansen.
Hm, när jag seglade med kusinerna, hur längesen är det? Aha, 32 år sen
Fasen, är jag gammal nu då
Men jag känner mej ganska ung ju
Hur ska vi fira våra fyrtioårsdagar nästa år?
Vi känner ju inte så många här, blir det bara jag o basse då?
Kanske kan vi åka hem o fira.
Kan barnen ta ledigt från skolan?
Pizza, näää
Det värsta som kan hända är att jag fäpplar med papprena imon ju.
Jeff verkar snäll, det gjorde han.
We will have fun, sa han det verkligen?
Skitans hellmutt, tvätten!!!!
Nymålade naglar, neeeej.
Den får ligga tills imon, men hinner jag då?
Barnen är söta.
Tänk om Cajsa går ner mer i vikt.
Imon måste måste måste jag kontakta den där tennisgubben.
Undrar om någon saknar mej, på riktigt
Vem är den första jag vill träffa när jag kommer hem?
Är det mina behov eller barnens.
Cajsa var lessen idag, saknar Beyke
Hon är fin, Beyke
Har jag skickat paketet till dem?
Om jag hade alla pengar i världen?
Ett sommarhus i Loftahammar kanske?
Jag skulle riva ut heltäckningsmattan i detta huset iaf.
O köpa vaccin, eller ett helt sjukhus och åka till...
Vart då?
Är jag som jag ska nu?
Verkar nervös ju
Vad är det som händer?
Är jag nervös?
Lugn lilla jag, det går bra, jag kan inte göra mer.
Inte mitt fel väl?
Undrar om Ola är skyldig?
Tänk om han blir oskyldigt dömd?
O fyyy vad pengar det kostade hos frisören
Highlights fattar jag ju, men downlights.
Är det för att jag ville göra mörka slingor
Menar hon det?
Har jag låst alla dörrar nu?
Stackars Marie, undrar om dom är rädda nu.
Tur att telefonen lagade sej själv.
Jag är nervös.
Jag upplever nervösisism.
Jag tycker inte om ism-ord
När måste jag åka, halv räcker va?
Sov nu, sooov.
Lycka till lilla jag, det är bara att flyta med.
Lova att jag inte ballar ur och flamsar o sånt.
Snälla inga tvångtankar om att jag måste flaxa eller så
Snälla.
Det går bra, det gör det.
Mamma hade varit stolt
Jag saknar dej mamma
Synd att hatten är för stor
Den är fin.
Det kommer att gå bra.

Godnatt med mej

Åsa - tänker rörigt verkar det som

4 kommentarer:

  1. Hej! Klart du ska vara med på 100 dagars situps! Du ligger276 situps efter och det kan du slå ut på resterande dagar. Kom igen nu!!

    SvaraRadera
  2. Sov gott =)
    Visst kan det bli många tankar precis innan man ska sova... Lycka till imorgon!!

    kramar från Florida

    SvaraRadera
  3. Hoppas du somnade och sov gott! Jeff är säkert en jättetrevlig, supersnygg,smart, charmig, lagom ung man som kommer lösa alla era problem!! ;))

    Kram och lycka till i dag!

    SvaraRadera
  4. Linnea, du är galen, det hinner jag aldrig!
    Malin, tack tack!
    Christina, riktigt så bra var det inte, men han var underbart rolig iaf. En trevlig dag!

    Kram till er!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!