tisdag 24 maj 2011

Bilder säger mer än ord väl?


















Uäck, en kissfläck, luktar skunk












Lotta som bloggar på Charmiga charlie
Annika som bloggar på Life in the suburb
Taina som bloggar på Taina O
Jenny som bloggar på i Västerled
Anna som bloggar på Salitstjejen
Petra som bloggar på Sportyspice
AnnMarie som bloggar på Grrrringo
Anna som bloggar på Anna of Sweden
Lotta som bloggar på Kalaslotta
o så lilla jag.

Underbar lunch, härliga tjejer och fööör lite tid.




What the heck?

24 den 24, allt är stor i Amerikatt

Vad är det för dag idag, jo men det är ju Åsas födelsedag! (öh? jag får nog dämpa mej lite snart va?)

Åsa - som smälter intryck





8 kommentarer:

  1. GRATTIS ÅSA! Hoppas att du har en toppendag idag!!
    Ja, bloggträffen var för kort, alldeles för kort. Skulle ha velat snacka så mkt mer med alla. Tycker som sagt att du och Jenny ska komma till DC snart!
    Bilder säger mer än 1000 ord, och dina bilder säger allt.
    Kram från Annika i DC som har skitsvårt att kommentera hos alla blogger-bloggar idag som inte har pop-up kommentasfält.

    SvaraRadera
  2. Säger som Annika, G R A T T I S!!!!

    Du verkar ha haft en bra helg i alla fall. Men det är säkert skönt att vara på hemmaplan och bli välkomnad av en häst. DET är det inte alla som blir. Inte inomhus i alla fall...

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!!
    hoppas du fick en bra resa tillbaka och att du nu kan fira stort! :-)
    Härliga bilder! Känns som du hann med mycket av NYC!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hipp hurra för bästa Rookien idag - jag kör vidare på det namnet..tycker det är gulligt precis som du!

    Gnägg gnägg varje morgon i hallen...trevligare än ormars väsande eller hur?

    Fira kungligt!

    KrAM

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Hoppas dagen blir bra!!!
    Fina foton, jag blir så NY-sugen när jag ser dem!!
    kram

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis grattis och Hipp Hiipp Hurrrrra till dig idag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Grattis goa Åsa!! Hoppas du har haft en fin födelsedag!

    Bilderna...say no more! Jag ser att ni hade en superhelg. Gillar dem där tjejerna på The Green Table ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Annika, bloggstorasis! Tack, min födlis har varit topp! Jo men kanske tar jag dig på orden och dyker upp i DC rätt som det är!

    Taina, jag ler fortfarande vid minnet av din uppenbarelse! Tack, o japp, hästen hälsar mig välkommen med elektroniskt gnägg. Älskar den INTE!

    Saltis, tack! Jo jag såg mycket av NY men misstänker att jag bara skrapat pyttelite på ytan. Finns all anledning att åka tillbaks. Gillar verkligen staden.

    Lotta på Kalas! Gnägg på dej, o tack. Jo mycket bättre än en orm, minst sagt. Rookie är ju hur skönt som helst att vara, inga probs. :-)

    Malin, tack. Dagen har varit så bäst, och NYC helt fabolöst.

    Kicki, tack gulle. Hoppas att allt är bra!

    Lotta, tack gulle, dagen har varit toppers! O tjejerna på GT, helt galet bäst, iaf alla som satt, kanske inte de som jobbade...

    Kram o tack till er alla!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!