måndag 30 maj 2011

Gästbloggare Cajs Spagettibenet Ström: Hälsning till Björnen 3


hej alla tjejer i björnen 3 på nord skogen skolan i huskvarna. hur mår ni ? jag legntar efter er men vi träffas på sommar lovet ju hopPas jag. vi ska köpa en hund o jag ska ha en o familjen en så vi får två hundar. gullit va ? idag har ja vaort i polen, den är ganska stor och nu är det varmt i vatnet. innan var det jettä kallt när vi va på svimtim. en i lucs klass är kusin med justin bieber. jag kanske k´ska få en atograf. ha ett skönt sommar lov o ha det sa bra på sjobolläger. jag saknar alla er jettämycket. ibland gråter jag för att jag saknar efter er.
puss och kram fån eran Cajsa hälsa till maggan <3 <3 <3 :) :)

2 kommentarer:

  1. Älskade Cajsa, vad fint du skriver!!! Längtar efter dig!!

    SvaraRadera
  2. Vad fint du skriver! Dina "gamla" klasskompisar måste bli jätteglada!!!!!! Och vad roligt att du får träffa dem i sommar. Ha det så bra och kram från Pennsylvania!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!