måndag 8 augusti 2011

Om ni undrar, o only in America.....

varför jag inte har bloggat på ett par dagar så beror det på att jag har suttit o tittat på detta klipp ungefär 439 gånger i rad. Både Cajsa o jag är överens om att just så där vill man bli friad till. Jag är ju gift men önskar Cajs ett hejdundrande frieri då.

Sötaste tjejen i världen, o den mest modiga killen i världen och en sjuinihellmutt härlig feelgoodstund.

Hämta Kleenex, sätt mobilen på mute och sätt dig tillrätta för en kvart eller så.  Njut, o fulgråt hur mycket ni vill.





Love is in the air

Åsa - rörd o glad för flickans skull

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ja only in America. Japp här var det fulgråt och skratt. Behöver gudkorn i vardagen och detta var ett sådant :)

    SvaraRadera
  3. lyckokänslan sprider sig i kroppen - gjorde gott i en jetleggad själ!

    TACK!!!

    SvaraRadera
  4. Love!! Only in America...and I love it!

    SvaraRadera
  5. ja men hänger ni kvar i amerikat när cajs blir i giftasåldern så är det ju inte omöjligt! jisses vilken chock för tjejen....undra om hon ens kommer ihåg sitt bröllop, måste ju varit i total chock hela tiden ha ha! häftigt!
    //v

    SvaraRadera
  6. Angelina: visst är det ett guldkorn? Man kan tycka vad man vill om själva händelsen men hennes lycka o tårar lämnar nog ingen oberörd.

    Kalaslotta: det enda som hjälper mot jetlaggen är feelgood, fulgråt, kärlek o snask verkar det som. Lite sömn också så klart.

    Lotta: mm, har svårt att se det där hända i Sverige på något sätt. Av flera anledningar. Men vi gillart!

    Vero: ja vilken chock hon måste fått. Tur att det finns på film hur som helst. O jag kan inte förstå hur mannen kunde dölja detta för henne, helt otroligt starkt gjort. Jag hade nog försagt mig flera gånger.

    Kramer till er

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!