onsdag 17 augusti 2011

Jonas ankomst och en kasslersko

Nu så äntligen har Jonas landat och installerat sig i vårt gästis. Så skönt att ha honom här, nästan overkligt. Barnen var stissiga och uppspelta, mamman pirrig och Basse, han var lite mer uppåt än vad jag har sett honom de senaste veckorna. Bara bra alltså.

Vi väntade i tusen timmar utanför International arrival på flygplatsen. Jag fick tårsvid massvis av gånger när jag såg folk som möttes igen. Skyltar, blommor och långa härliga kramar. Jag älskart!

När kommer han egentligen? Strömmings i slajmgrön "vänta på Jonas-uniform"
Lyckad påklädning morsan, lyckat!

Åh äntligen kom han! Fina Jonte
Vi for hem, åt god mat och pratade hål i huvvet på varann. Lucas visade viktiga saker på sitt rum i en timme minst, vi gick en promenad och vi satt ute till sent. Jonas höll sig vaken till nästan midnatt, imponerande med tanke på tidsomställning och jetlag. 
Nu är det akut sko-inköp på agendan, inte jag som ska handla utan vår gäst. Men okejrå, jag kan väl ställa upp som sällskap. Mooaahh, älskar att köpa skor, även om det är till andra.

Kolla mina kasslerdojjer, köpte när Linda var här, hon har likadana. Bra o fiffigt på nåt sätt. Varför vet jag inte men det känns bra att ha likadana, syskonkärlek x 2.

Tadaaaa, the kasslersko!

Underbara ju!
Man kan också se att jag aldrig kommer bli modebloggare. På bilden har jag alltså bara ett ben. O på det benet har jag ett myggbett. Morgonrocken syns ej heller i bild. En röd o multifärgad i fleece. Den har jag knölat upp i midjan.Vinkeln på bilden är lite knepig med, men snälla? Hur sjutton fotar man den doja som man har på sig, ståendes på ett ben?

Så var det med det, bäst att ta sig samman en bit, skoaffären nästa!

Åsa - Emelda Marcos syster med kasslerfetisch



3 kommentarer:

  1. Va skönt att Jonte äntligen kom fram och det verkar som att allt hade gått bra.
    Haha kasslersko, du är så rolig. Ja du verkar ju ta ditt jobb ganska bra som sko köpar sällskap.

    Kram

    SvaraRadera
  2. myyyyys på med eller utan skor (snygga kasslers by the way), hälsa Jonas och pussa på dina fina

    SvaraRadera
  3. Love the kassler sko!! Och benet o posen ser helt OK ut också!! Ha det så mysigt med er gäst!!! Vet du vad vi ska äta i kväll...... "svenska" kräftor!!! Iofs från Conneticut men vi bryter ju också på svenska så det ska nog gå bra!! Om vi nu skulle behöva prata med dem vill säga!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!