tisdag 9 augusti 2011

Have DARE camp, will travel

Jag säger det igen, det här DARE-lägret Lucas går på denna vecka är fabulöst, underbart och helt fantastiskt. Polislägret ni vet, väl? Så imponerad, så glad för Lucas skull och njae, det bär mig emot men lite avis är jag allt. Jag vill också FARA OMKRING I EN VIT HUMMERLIMO.



Det är verkligen så. Barnen, de 30-talet lyckliga, små fast stora 11-12 åringar som hade turen att vinna en plats på DARE campet, dom får fara omkring till o från aktiviteterna i vita limousiner. Bara en sådan sak. O vet du mamma, dom hade tillomed plattma i limon (Lucas egna tolkning av plasma tv) o PS3. O säkert 16 mugghållare, o sån där djurpäls i taket. Gubben....

Hittills har de varit på Iredell recreation park som är en höghöjdsbana med rep, linbanor o sånt o på White water som är ett äventyrsställe vid en fors. Dom har raftat, gått på lina över fors, badat, åkt på flotte och tusen saker till. Mat ingår. Helt fantastiskt. Är så glad för Lucas skull, han älskar det här och jag kan lova att han somnar ovaggad på kvällarna.

O bara för att ni vill, o längtar, så kommer här en bild på en fin polisbil. Med Lucas i lägrets bajsbruna tisha med orange tryck. Håll till godo!




Nästa år vill jag också gå på DARE läger, men mest bara för att få klättra med rep uppe bland trädkronorna. Eller så....

Åsa - i symbios med lagens förlängda arm



























5 kommentarer:

  1. Jamen signa upp mig oxå ;) så tar vi vit hummer dit med plattma! Alla tiders. Plattma är bättre än plasma så det så

    Gillar tishan också

    Kram från Lotta som också vill vara på DARE camp och åka Elvislimo

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att detta passar Lucas.
    Kram Farmen

    SvaraRadera
  3. Ahh, Åsa erkänn det är Hummerlimon som lockar;)
    Men han verkar ha askul på det där lägret.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Coolt! Det där lägret skulle jag också vilja gå på.
    Desiree

    SvaraRadera
  5. Kan vi inte sätta upp en önskelista med alla svennebananer som vill vara med nästa år?? Himmelens kul verkar de ha. Coolt är ju bara förnamnet.

    Kramar!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!