torsdag 27 oktober 2011

Men ett par skor piggar alltid upp....


Åhhh, vilka goshiga skor som kom med bud hem till mig igår. Ni ser va? Man vill bara höra snålblåsten utanför huset, se gula o röda löv fara omkring. Svepa en tjock halsduk om sig och köra ner fossingarna i dessa o ge sig ut till brevlådan o hämta tidningen. Eller så....

Det är ett par Uggs, modellen heter Lynnea och kostar hälften här i USA av vad de skulle kosta i Sverige. Hjälp vad det skiljer i pris, galet dumt egentligen, men jag gillart. Såklart!

Kruxet med just dessa godingar är att de inte är mina, jag har fått dem till låns över kvällen. En tjej i Sverige har beställt dem här i USA och idag är det jag som skickar iväg dem hem till henne.

Men det var härligt att se dem, jag är glad för tjejens skull.

Åsa - gillar att andra människor blir glada. :-)

3 kommentarer:

  1. Ja, varför ska allt vara så mycket billigare i US? Jag har, som tur är, makens kollegor som får ha sina resväskor fulla med mina saker när de åker hit i jobb ;-)

    SvaraRadera
  2. Åååååhhh, så världbästasnyggast!

    And they're mine!

    Om du bara visste Åsa, så glad du gör mig! Inte bara för detta, du är bara en härlig person.

    Iaf vad jag vet.

    I själva verket kan ju alla bilder på dig och dina barn vara fejkade och så är du en skum gubbe någonstans ;)

    Haha, fast det tror jag nog inte.

    Min kompis kom förbi innan idag, hon som har sådana och åh så snygga vi kommer vara när vi klackar runt ihop i våra Lynneas!

    TACKTACKTACKTACK världsbästa Åsa!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Brysselkakan. Nä, jag förstår inte heller riktigt varför. Jag funderar också lite på vad varorna EGENTLIGEN har för värde då. Kolla på clinique som här kostar ingenting men i Sverige 3 gånger så mycket. Klurigt men bra för mej :-)

    Karin, gullefjun! Nä, jag kan lova dyrt o heligt att jag inte är en man eller läskig människa. O yes, skorna var apasnygga o mysiga o du o din vänninna kan spatsera omkring o vara snyggast i stan. Glad för din skull!

    Kram till er

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!