måndag 5 september 2011

Men åhh

Hade skrivit typ världens bästa inlägg (minst) o sen helt plötsligt så bara försvann allt när jag skulle publicera. Hm...

Jajaja. Ingen fara på taket alls, någon mening med allt.

Dagens snabba blir som följer:

Basse på väg till Europa
Tornadovarning i plural, improviserat skyddsrum, hällregn.
Rädda barn
UV-lampanaglar på spagetti
Tusen tända ljus
Fin fin glamväska i present av maken.
Tacksam
Ensam

Ny vecka, nya möjligeter. Jag ska ta krafttag i vardagen, o det är inte fy skam det heller.

Åsa - arga ögat till Blogger

2 kommentarer:

  1. Blogger - inte alltid att lita på, det är ett som är säkert. Gillar aldrig att skriva grejer och så poff, borta. Det är sådana moments då jag kan känna
    irrikänslor. Du är cool och ser att det är en mening med det hela. Så vill jag också tänka! Bra coaching för mig ;)

    Ja så från mitt perspektiv tycker jag du verkar ha läget under kontroll, trots allt. Det blir en bra vecka förhoppningsvis utan några tornados!!

    Kardemummakramar!!

    SvaraRadera
  2. Blogger ska liksom alltid funka...
    Men det gör den inte. Tycker den ofta bråkar...
    SURT som fan att förlora ett helt inlägg!
    GAAAHHH!!!

    Må inga tornados slå till!!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!