torsdag 22 september 2011

Det lackar mot....HALLOWEEN

Har varit lite utanför verkligheten sedan vovvsingarna kom, men igår när hundburen var fixad for jag ut på uppdrag. Skulle köpa rengöringsmedel till heltäckningsmattan.... Gissa varför?

Hur som helst, på ett par dagar har butikerna fullkomligt exploderat i en orangesprakande halloweenfyrverkeri. Jag har aldrig nånsin sett något liknande. Rad på rad i butiken fyllda med konstigheter. Plastpumpor, spöken, skelett, tallrikar med höstmotiv, handdukar med spindlar, tandkräm med ödsliga träd avbildade och hundutklädningskläder. Tusen ton huvudkuddar med snask, maskeradsmink och allsköns krafs. Underbart!

Kolla korvibröd-dräkten!





Mest av allt önskar jag mej denna....
Jag köpte lite spökpyssel, det känns som ett måste liksom. Ett stort spöke, 20 småspöken, en godishink, en hatt, en spindel till brevlådan, fönsterfigurer i sånt där slajmigt gummi och en stor huvudkuddepåse med snask. Kommer med all säkerhet bli fler o mer inköp!

Tills dess räknar jag ner, både till nästa besök om två veckor och till halloween. Härligt jag har det ändå!

Åsa - all in


4 kommentarer:

  1. Jag bara ÄLSKAR att hotdoguniformen var för en hund! Hahaha, så underbart roligt!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Japp Halloween har definitivt flyttat in i affärerna! Vet dina barn vad de f´vill ha för kostym??? Ella har sagt att hon vill vara drake i år. Hon älskar drakar. Och dinosaurier. Så det har växlat lite mellan drake och T.Rex, men nu verkar drake ha "vunnit". Vi får se vad hon säger när vi köper kostymen vilket vi väl ska göra rätt snart. :-)
    Hoppas det går bra med hundarna!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. UJ UJ är det din första Halloween i staterna???
    YOu're in for a TREAT!!!
    Jag är Halloweenälskaren nummer 1!!! Pyntar mitt hus och hem IN ABSURDUM!!! I LOVE IT!!!
    Varje år kommer jag hem med nya prylar, och i källaren står tre stora Targetplastlådor till brädden fyllda med pynt!!!
    snart är det dags!!
    Jag tror du kommer att älska Halloween!!
    Mohohahahahaha!!!
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag saknar halloween då jag ser dina bilder. Ha ha den där korv med bröd kostymen var ju hur söt och kul som helst. Vad roligt att ni skaffat hund nu.
    Full fart i huset nu med de nya fyrfota familjemedlemmarna antar jag.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!