fredag 4 mars 2011

Supereffektiv o en blomma

Här grejjas o fixas det. Jag älskar när det är massvis att göra, när det känns som att man inte har en susning om vart man ska börja, när man inte ser slutet, när saker som är lite mäckiga o kluriga bara tas om hand och löser sej. Jag fungerar allra bäst när det är så. Jag är högpresterande helt klart. 


Det finns en sak jag inte kan sluta tänka på, eller sluta njuta av och det är TRÄDEN...


Vill så gärna dela med mej av något fint till er, något som jag uppskattar väldigt mycket.


Check this out.






När man går omkring här så ser man ganska många bubbelgumsrosa träd, fulla med små söta blommor. Det lyser verkligen upp. Supercoolt. Sen finns det vita träd o limegröna träd. VId skolan är ett bautastort Magnoliaträd som blommar nu. Det är så vackert att jag inte vågar stanna o fota för då brister jag väl ut i fulgråt. Vid skolan. Inte poppis antar jag.


Vi har ett sånt däringa rosa träd i trädgården, jag är glad för det. Gillar det mucho o ville dela med mej till er.


Åsa - von Linné

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tar dig tid att kommentera, blir glad!